Albert
Medlem
Hej!
Jag har en intekontinental SAS Plus Smart-biljett (icke återbetalbar) som jag hade behövt avboka, alternativt ändra datum på. När jag kikar på att byta avgång ser jag att jag kan boka om till SAS Plus Pro som är återbetalbar. Hur fungerar det om jag betalar för att byta till en Plus Pro-biljett och sedan avbokar, kan jag få tillbaka pengarna för den ursprungliga biljetten, mellanskillnaden för den nya biljetten eller hela beloppet?
ps. hittade ingen tidigare tråd om ämnet men säg gärna till om det redan finns en.
Jag har en intekontinental SAS Plus Smart-biljett (icke återbetalbar) som jag hade behövt avboka, alternativt ändra datum på. När jag kikar på att byta avgång ser jag att jag kan boka om till SAS Plus Pro som är återbetalbar. Hur fungerar det om jag betalar för att byta till en Plus Pro-biljett och sedan avbokar, kan jag få tillbaka pengarna för den ursprungliga biljetten, mellanskillnaden för den nya biljetten eller hela beloppet?
ps. hittade ingen tidigare tråd om ämnet men säg gärna till om det redan finns en.