Senaste nytt

Avboka Eurobonus poäng resan..vad sker med poängen?

Betalade 14500 (15000 poäng minus 500 poängsrabatten) poäng GOT-SEA 2008! Riktigt fint erbjudande.. :) En liten fråga till er som är lite mer insatta i bonusresor.. Har bokat en bonusresa till New York i mars, betalade 45000 poäng. Kan man avboka denna resa och få tillbaks poängen och sedan boka till ett mer fördelaktigt poängantal om de skulle ha ett bra erbjudande i julkalendern i år? Får man även tillbaks pengarna man betalt för flygskatt o avgifter?

Tack på förhand!

Ja det kan du. Tror att de tar en viss admin avg men absolut möjligt. Kan även vara gratis om du är EBG

Någon som vet hur lång tid det tar efter avbokning (via telefon) innan EB-poängen är åter på kontot? Avbokade en awardresa tidigare idag och blev lovad "direkt" återbetalning, men nu sex timmar senare har ännu inga poäng återförts.

Gäller samma regler vid avbokning av poängresa även om den är rabatterad ?
Dvs , jag bokar en awardbiljett till halvs priset som jag fått via EB-bingon, och avbokar senast 24 h innan resa. Får jag tillbaka skatter och poäng då?

Jag har bokat av kampanj-awards ett gäng ggr, har alltid fått tillbaka poäng och pengar. Hur det är med bingon låter jag vara osagt då jag inte haft möjlighet attprova den.

Någon som vet om poäng som betalas tillbaka åker med i överföringen till familjekonto?

Hur lång tid innan man brukar få tillbaka sina skatter och avgifter? Boka av och bokade en ny resa men efter 9 dagar fortfarande ingen återbetalning av de första 6000

Toppen