Senaste nytt

Auktion - Besök i SAS hangaren i Köpenhamn

Jag har budat, och kan meddela om det bjuds över. Är gärna med på en plats om någon annan vinner auktionen.

Edit: Jag kan tillägga att jag gladeligen tar med mig tre pers om jag själv råkar vinna auktionen. :)

Jag är definitivt intresserad om du råkar vinna. Som sagt, jag kan tänka mig betala runt 1000 DKK, men är rädd för att det kommer gå för mer än så. Vet vi något om när detta faktiskt kommer att ske?

Jag har budat, och kan meddela om det bjuds över. Är gärna med på en plats om någon annan vinner auktionen.

Edit: Jag kan tillägga att jag gladeligen tar med mig tre pers om jag själv råkar vinna auktionen. :)
Jag är också intresserad av att följa med i mån av plats, så länge inte priset springer iväg för mycket :)

Kul grej, Kastrup för långt från mig dock.

Verkar bli mycket folk till de 4 platserna stort intresse. Den lyckliga vinnaren kommer att känna sig som sportkillarna på gymnastik lektionerna som fick välja ut sitt lag ........

Jag är också rädd för att priset kommer att hamna långt över vår budget. Jämför man med ex musikhjälpen så går företag ofta in och lägger stora bud på liknande auktioner.

Jag blev dessvärre, men inte oväntat, överbjuden igår. Om någon annan känner sig sugen att buda och ta med sig fler så är jag gärna en utav dem upp till runt 2000dkk.

Toppen