Vad gör man med topbonus poäng nu? Jag har 15500 poäng.
Tack, shoppen var inte mycket att hänga i granen.Hos Ethiad kan du utnyttja dessa för resor, bör finnas föer bolag.
Annars går det att handla upp de i shoppen.
Do you know someone who could use some miles? Or could someone give you some miles for your next award? Now we offer you a possibility for a miles transfer free of charge.
Until November 17 2017 you can now transfer your own award miles or receive miles from other topbonus accounts – comfortably in your topbonus online profile.
Do not miss out on this opportunity:
Or redeem your miles in our topbonus Pop-up Shop for one of our partner rewards, for example a Blacklane or Etihad Holidays voucher starting at 10,000 miles.
- Receive your miles over the weekend and plan for a vacation
- Book your Etihad Airways flight on Monday – already from just 25.000 miles* – under our special hotline +49 69 15 32 53 484**. This offer also ends for now November 17 2017. Please note: Make use of your lunch break and book your award flight between 12 AM – 2 PM. From our experience, at this time you have the least waiting time.
This allows you to pool your miles with friends or family members to get to your award even faster.
Det var jag, glömde länken i denna tråd: https://topbonus.airberlin.com/web/...tb_button&utm_campaign=tb_fampr_nd_u_20171110Jag läste i en post på marknadsplatsen att det nu är möjligt att ge bort poäng utan kostnad, men var hittar jag det? Har letat runt på Topbonus-sidan utan att hitta någon info om det.
http://www.businessclass.se/forum/threads/bytes-9810-topbonus-poäng-före-17-nov.91857/#post-670504
Logga in, ska finnas en knapp uppe åt höger.Hm, verkar inte fungera för mig.
Funkar för mig. Jag har dock inte speciellt många, och noterar att alla inte kan överföras. Jag har totalt 1335 miles, men när jag går in i transfer-rutan säger den att jag kan överföra max 985 miles. Och de kan bara väljas i block om 500, så i praktiken kan jag bara överföra 500.
Det kan inte vara så enkelt att du har för få miles på kontot för att nå upp till nivån, och formuläret därför buggar?