Budgetresenär
Medlem
Haha, nej, jag vill ju bara kunna köpa en ny biljett så fort som möjligt.Definitivt inte den vanliga reaktionen när sådant händer![]()
Haha, nej, jag vill ju bara kunna köpa en ny biljett så fort som möjligt.Definitivt inte den vanliga reaktionen när sådant händer![]()
Tydligen matchar Flying Blue från just topbonus under oktober, silver->silver och gold->gold om man har någon bokning med AF/KL. Inte sett något på statusmatcher.com än men läst bekräftelser på tyska forum, har räckt med kortfoto.
Air France - KLM Flying Blue Now Matching Airberlin Topbonus Members | LoyaltyLobby
Provade själv nyss med silver->silver genom Flying Blues sidas webbformulär (med kortbild som bilaga) under support efter att jag loggat in och klickat på mitt namn, får se vad som händer men man har ju inget att förlora.
Vet inte om kampanjen är begränsad till Tyskland, men samma där, fråga inte utan bara prova och se.
Undrar vilka Etihad nu kommer använda från Kastrup till Düsseldorf.... Skulle flugit Air Berlin dit som codeshare för Etihad i November...
Slippa byte? Nu förstår jag inte riktigtSom tur var inte en av de mer besvärliga linjerna. De har codeshare med SAS, som ju också flyger linjen.
Med ett ytterligare byte finns det oändligt med möjligheter (men det slipper man ju gärna)
Har du fått något svar? När jag använde formuläret på deras sida fick jag bara svaret att det inte finns någon kampanj.
Fick samma svar...