stewigriffin
Medlem
Bör inte tråden flyttas till rapporter?
Miami Loungen
På MIA flygplatsen har AA två lounger: nära D30 (gigantisk) och nära D15 (mindre). Vi häckade på D30 loungen i 1:45. Här finns det lite utbud av gratis mat och dryck, men rätt mycket att köpa (något som jag avskyr att göra). Men tiden gick snabbt medan vi tittade på den episka finalen mellan Murray och Federer i OS. Dock är loungen ganska ljus och trevlig samt man kan nog hitta en lugn plats någonstans. Konstigt nog har inte AA en Flagship Lounge längre i MIA trots hub status.
Curacao
Trevligt som alltid, och Homer, jag fick grogg vid black jack bordet.
Jag var i den loungen förra månaden. Lite udda planlösning och en stor bar som var helt tömd på innehåll och bartenders.Man kan även använda AA/BA/IB Premium Lounge i avgångshall E
där finns mat och dryck som man kan ta för sig av själv gratis
Jag var i den loungen förra månaden. Lite udda planlösning och en stor bar som var helt tömd på innehåll och bartenders.
I matväg så fanns det lite snittar enbart, drickbart så fanns det ett litet begränsat sortiment och en av de få drickbara amerikanska ölsorterna Yuengling.
nej då helt rätt lounge.
Samma bar dock så kanske det inte var så litet utbud som jag mindes, men så där mycket mat var det inte då iaf![]()