Agö
Medlem
Det ska bli så skönt.Fast allra mest uppskattar jag just att slippa umgås med folk.
Det ska bli så skönt.Fast allra mest uppskattar jag just att slippa umgås med folk.
Det tycker jag definitivt du ska göra, jag åker minst två veckor per år till Alperna, ensam.Jag åker också mycket skidor men det är något som jag har svårare att göra ensam. Både för att det blir tråkigare men också för att det är säkrare när jag har med mig vänner. Förhoppningsvis kan jag ta mig över den tröskeln så det blir fler skidresor framöver då många kompisar har svårt att komma iväg pga barn etc.
Det tycker jag definitivt du ska göra, jag åker minst två veckor per år till Alperna, ensam.
Hyr en guide, finns med grupp också, då blir det billigare.
Helt perfekt tycker jag, man kan prata hur mycket man vill också, ofta har man lunch någonstans.
Jag åker nästan bara offpist, men med guide är det perfekt.
Dem åker generellt sett på mycket säkra platser, om du är riktigt duktig kan de säkert ta dig till mer utmanade åkning.
Det gör du rätt i, vanliga pistade backar är svårt att gå tillbaka till när man väl börjat med offpist.Ja, jag måste börja köra mer med guide. Jag började med skidåkning lite senare så det är först senaste två åren jag kört mer offpist. Men bra pepp, ska ta tag i soloresorna när det kommer till skidåkning![]()
DET är verkligen underskattat. Meditation på hög nivå i fyra-fem timmar.Exempelvis går jag aldrig på stjärnkrog ensam då jag tycker det lätt blir krystat.
Jag får testa att gå utanför bekvämlighetszonen nästa gång...DET är verkligen underskattat. Meditation på hög nivå i fyra-fem timmar.
Alla free tour guider i alla länder förväntar sig dricks....De är gratis men du kan lämna ”dricks” om du vill, i USA är det kanske rentav en förväntan…