Har efter många år som EBG fallit ur och är nere på silver.
Har tidigare tänkt, att det inte väl inte så mycket att hurra för att ha guld, det har ju var och varannan resenär numer.
Men, när man väl är på resa utan inser man några saker.
Rutinerna i ens resande blir ju helt upp och nedvända
Är tydligen utan att ha reflekterar över det en grymt vanemänniska med ganska inrutat beteende när jag reser.
Man får ju inte alls samma "flow" I resandet.
Allt detta kan ju upplevas som I-landsproblem och snobberi kanske, men jag kommer att sakna att snabbt checka in, att komma till rätta i flygstolen och ta fram alla saker inför avfärd i lugn och ro, duschen på en lounge i Bangkok efter en lång arbetsdag och resa från Malaysia, den där glassen och pizza slicen, pretzels i Frankfurt, frustrationen över de rätt kassa loungerna i Singapore.
För att inte snacka om man får bråttom eller vid föreningar.
Bara att bita ihop, sluta gnälla och gneta ihop de poäng som behövs
Har tidigare tänkt, att det inte väl inte så mycket att hurra för att ha guld, det har ju var och varannan resenär numer.
Men, när man väl är på resa utan inser man några saker.
Rutinerna i ens resande blir ju helt upp och nedvända
Är tydligen utan att ha reflekterar över det en grymt vanemänniska med ganska inrutat beteende när jag reser.
Man får ju inte alls samma "flow" I resandet.
Allt detta kan ju upplevas som I-landsproblem och snobberi kanske, men jag kommer att sakna att snabbt checka in, att komma till rätta i flygstolen och ta fram alla saker inför avfärd i lugn och ro, duschen på en lounge i Bangkok efter en lång arbetsdag och resa från Malaysia, den där glassen och pizza slicen, pretzels i Frankfurt, frustrationen över de rätt kassa loungerna i Singapore.
För att inte snacka om man får bråttom eller vid föreningar.
Bara att bita ihop, sluta gnälla och gneta ihop de poäng som behövs