Senaste nytt

Att bo på hotell med hund eller annat husdjur

Lukas2

Medlem
Comfort Hotel Arlanda
Här har jag bott flera gånger med min hund, ända sen hon var liten. Tänkte det var bra ställe och och miljöträna henne när hon var liten. Sen har jag återvänt, ett par gånger om året. Kanske inte helt normalt och åka och bo där bara för en natt. Men men...
Normalt är extrakostnad för djur 300 kr. Men den här gången fick jag det gratis, pga. att jag är platinum. Var helt nytt för mig, vet inte ifall det kanske var en engångs grej, som en medarbetare gav mig för att vara snäll. Men jag tycker annars att det är en ypperlig medlemsförmån, att djur bor gratis.
Alla gånger har jag bott här, har jag blivit uppgraderad till ett Delux dubbelrum, som är ett hörnrum, modell större. Så det har varit trevligt. För rastning av hund, finns det ju gräs och grönska i närheten och det finns ju lite olika promenadstråk. Varför inte gå bort till Beta parkeringen, eller iväg och runt den lilla sjön som ligger där, som jag inte har namnet på just nu. Vart hunden får vistas i hotellet vet jag inte riktigt. Men om jag gissar, så är det ok nere i lobbyn vid receptionen, men inte i själva restaurangdelen.
20230430_201405.jpg

20230430_191232.jpg
Den här gången hade de ställt upp en mat/vattenskål. Aldrig hänt innan.
 
Toppen