Jaha, CPH-*-guldloungen då? Jag brukar nästan aldrig hinna dit, byten på CPH brukar vara väl korta men idag blev det iallafall en andrafrukost här. Är det bara jag som tycker CPH är lite snyggare och stiligare än ARN? Danskarna har ju en viss känsla för möbler.
De bytte gate 4 gånger för oss igår kväll på CPH. Antagligen fortfarande stökigt efter gårdagens vilda strejk på kvällen av SAS ground handling.
Förresten, tack för en trevligt rapport
Edit: kan tillägga att vår väska inte kom med heller till vår destination WAW.
Då lyfter SK1416 mot ARN och resan närmar sig sitt slut.
Hyggligt fullpackad flight men lyckades snatcha en nödutgångsstol tack vare tidig incheckning.
Detta är en A320 och det mest spännande med den är väl om wifi funkar eller inte. Det gör det idag så därför får ni sista inlägget i denna tråd från luften. Nu återstår bara bussen till långtidsparkeringen där en fulltankad elbil väntar - långsamladdning ingår i priset på beta. Finns många åsikter om elbilar men att ha full tank varje morgon är min favorit.
Stort tack till alla som kommenterat och gillat inläggen, det har gjort resan roligare för mig!
Hoppas att jag med denna tråd kan uppmuntra till reserapporter från mer udda flygplatser - det är nåt jag gillar att läsa. Har själv aldrig varit nånstans i exempelvis Afrika.