011430121
Medlem
Liten uppdatering om flygningen FRA-PVG
En liten försening eftersom de bytte maskin
Vi landade trots det på tidtabell efter enflygning på 11 timmar och 22 minuter.
Väldigt trevlig crew, Anna heter hon vi hade mest kontakt med en dam runt 45 åt och enbart arbetar i First kabinen på 747-8 , hon skulle nu få ett 72 timmars stopp i Shanghai.
Amuse Bouche
Försvann i en tugga
Caviaren
Alltid en liten lyxig känsla att inmundiga
Förrätterna fick man in samtliga, klart godast King Crab, jag trodde i min enfald att det bara skulle vara en förrätt jag beställde King Crab, när jag hade glufsat i mig samtliga tre kom Anna fram och frågade pm jag ville ha en till King Crab, tackade nej!.
Varmrätten Surf and Turf tyvärr var köttet alldeles för mycket stekt
Glass fick avsluta måltiden
Efter en god sömn var det dax för frukost.
De gjorde äggröran ombord på flyget
Strax före landningen kom Anna och tackade och sa , att det hade varit trevligt att ha oss med på flygningen för vi var så trevliga ooh snälla!
En liten försening eftersom de bytte maskin
Vi landade trots det på tidtabell efter enflygning på 11 timmar och 22 minuter.
Väldigt trevlig crew, Anna heter hon vi hade mest kontakt med en dam runt 45 åt och enbart arbetar i First kabinen på 747-8 , hon skulle nu få ett 72 timmars stopp i Shanghai.
Amuse Bouche
Försvann i en tugga
Caviaren
Alltid en liten lyxig känsla att inmundiga
Förrätterna fick man in samtliga, klart godast King Crab, jag trodde i min enfald att det bara skulle vara en förrätt jag beställde King Crab, när jag hade glufsat i mig samtliga tre kom Anna fram och frågade pm jag ville ha en till King Crab, tackade nej!.
Varmrätten Surf and Turf tyvärr var köttet alldeles för mycket stekt
Glass fick avsluta måltiden
Efter en god sömn var det dax för frukost.
De gjorde äggröran ombord på flyget
Strax före landningen kom Anna och tackade och sa , att det hade varit trevligt att ha oss med på flygningen för vi var så trevliga ooh snälla!