lillemannen
Medlem
Hittar du någon? Verkar inte finnas något 2016 igår när jag sökte. 8 dec finnsNågon som vet något mer om detta ämne, törs man boka en First Award till hösten 2016?
Hittar du någon? Verkar inte finnas något 2016 igår när jag sökte. 8 dec finnsNågon som vet något mer om detta ämne, törs man boka en First Award till hösten 2016?
Man kan väl inte söka mer än ett år i förväg?Hittar du någon? Verkar inte finnas något 2016 igår när jag sökte. 8 dec finns
Tittar man fram till början av oktober 2016 så finns det First på Asiana från FrankfurtHittar du någon? Verkar inte finnas något 2016 igår när jag sökte. 8 dec finns
Man kan väl inte söka mer än ett år i förväg?
Märkligt fanns inget igår finns nu. Lifemiles sökmotor skall man ge många försök om man vill åka ett speciellt datum har jag märkt.Tittar man fram till början av oktober 2016 så finns det First på Asiana från Frankfurt
Ja, den ska man trilskas med lite, om du testar att spwcifikt välja bolag, avgångstid och söka igen så kan sökninge komma tillbaka snabbare och då kan den hitta...Skrev jag fann inget 2016 men 8 dec alltså 2015
Märkligt fanns inget igår finns nu. Lifemiles sökmotor skall man ge många försök om man vill åka ett speciellt datum har jag märkt.
Det vore ju underbart!Asianas femte A380 flög första gången den sjuttonde maj och den sjätte är på slutmontering så till 2017 har de väl A380 till Frankfurt.
Airbus A380 Full Production List