Du kan gå till vilken lounge som helst utan större bekymmer oavsett.Vilken pir avgår denna ifrån på FRA T1? Hoppas på B-piren eftersom det då blir Air Canada loungen som gäller innan avgång.
Du kan gå till vilken lounge som helst utan större bekymmer oavsett.Vilken pir avgår denna ifrån på FRA T1? Hoppas på B-piren eftersom det då blir Air Canada loungen som gäller innan avgång.
Vilken pir avgår denna ifrån på FRA T1? Hoppas på B-piren eftersom det då blir Air Canada loungen som gäller innan avgång.
Beror lite på person tror jag. De är lite olika men likvärdiga enligt mig. Jag väljer nog Senator först om de har något vettigt att ätaÄr Air Canada-loungen bättre än en LH Senator-lounge?
Beror not mycket på person tror jag. Resonerar lika dant - de är lite olika men ganska likvärdiga. Däremot drar jag därifrån slutsatsen att jag brukar välja Maple Leaf i första handBeror lite på person tror jag. De är lite olika men likvärdiga enligt mig. Jag väljer nog Senator först om de har något vettigt att äta
Eller så är inte planeringen klar så långt fram?Ser ut som att Asiana slutar med A380 från Frankfurt efter 28/10 2017
Ja, det är ju då vintersäsongen inleds flygvärlden.Eller så är inte planeringen klar så långt fram?