Senaste nytt

Artikel: Thai Airways Royal Orchid SPA Lounge, Bangkok

Status
Stängd för vidare inlägg.
De har utökat med en 4:e massage nu (30 min), la dock inte på minen vad det var då jag bestämmt mig för neck & shoulders direkt.

Den tredje 30-minutersmassagen är någon specialgrej för ryggen. har inte prövat den. Dock fick jag senast en stretch-instruktion med mig efter behandlingen med anvisningen att jag skulle göra det programmet en gång om dagen i en månad. Vet inte om hon som behandlade tyckte jag var ovanligt stel eller om det är något de börjat med nu. Det var inga konstigheter, en biceps-stretch, en triceps-stretch, höftböjar-stretch, en lår-stretch och en fotledstöjning. Det var ett tryckt instruktionsblad med Thai-logga på i ett vitt kuvert.
De har ingen alkohol i denna lounge, det är helt rätt tycker jag, passar inte.

Den tredje 30-minutersmassagen är någon specialgrej för ryggen. har inte prövat den. Dock fick jag senast en stretch-instruktion med mig efter behandlingen med anvisningen att jag skulle göra det programmet en gång om dagen i en månad. Vet inte om hon som behandlade tyckte jag var ovanligt stel eller om det är något de börjat med nu.

När jag var i RO Spa i Januari så tog både jag och min flickvän en neck&shoulder massage. Hon fick rekommendationen att göra stretchningen. Mig tyckte dom klarade sig bra så det verkar vara en smula riktat...

Finnarna tyckte föga förvånande annorlunda.
Dom hade full barservice i sitt spa, så länge det nu varade...

Kan man boka tid i förväg för massage (några dagar innan), eller endast på plats i loungen samma dag?

Kan man boka tid i förväg för massage (några dagar innan), eller endast på plats i loungen samma dag?

Nej, det går endast boka i loungen samma dag.

Man behöver inte vänta så lång tid för Massage för Business class passagerare(30 min).
Om du flyger nattflyg från Bangkok (avgång mellan kl. 22-01), är det nog bäst att komma till flygplatsen lite tidigare i fall du flyger i First class.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen