Senaste nytt

Artikel: Thai Airways Royal Orchid SPA Lounge, Bangkok

Status
Stängd för vidare inlägg.
En Neck & Shoulder Massage efter flight från Stockholm i Prem Econ ger en perfekt start på dagen innan man hoppar på nästa flight vidare i Business :)

Jag tycker den här loungen är väldigt bra. Man känner sig omhändertagen redan när man sitter ner och väntar...

Jag undrar lite över bastun i loungen. Är det någon som testat någon av dessa? Hur ser de ut, hur stora är de och är de för både de som reser i business och första klass?

Jag undrar lite över bastun i loungen. Är det någon som testat någon av dessa? Hur ser de ut, hur stora är de och är de för både de som reser i business och första klass?

Duschen går att använda även om du reser i THAI Business class. Jag vet inte hur det är med bastun.

Vad jag förstått är bastudelen bara för First Class.

Okej tack för det. Kanske inte alla som är sugna på en bastu när man är i Thailand, faktum är att förra julen bastade jag till och med två gånger vid mina föräldrars hus borta i Thailand. Kan verkligen rekommendera det :)

Sund bara att man inte kan ta med sig en öl eller glas champagne i bastun då den loungen är alkoholfri, eller har jag fel?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen