Senaste nytt

Artikel: Swiss Senator Lounge, Zürich

Status
Stängd för vidare inlägg.
En viktig detalj är att matutbud styrs av tidpunkt på dagen. På eftermiddagen är det inte så mycket att tala om.

Du missade den viktiga glasskylen (Mövenpick) på andra våningen :)

Besökte denna lounge första gången senaste vecka. Stilig lounge. Som lunch serverades 2 olika varmrätter, ris och kyckling samt en asiatisk nudelrätt, smakade väldigt bra

Mövenpick-kylen är kanon, dock hade de bara jordgubbssmak när jag var där.....i-landsproblem!:) Baren är rätt rolig med trevlig personal men deras drinkkunskaper var lite sisådär. Tyvärr luktar det apa där eftersom rökning är tillåten. Min bättre hälft tyckte det var smidigt dock, rökare som hon är.

Liten kommentar bara: Jag har aldrig haft något problem med att komma tillbaka till senatorloungen från baren, det är bara att slå en blick mot bartendern så öppnar denne dörren tillbaka ner till SEN-delen.

En lite sur grej som de introducerade nyligen är att wifi access är på flygplatsens nät och där har du en timme fritt bara. Sedan måste det gå 7 timmar innan du kan gå in igen fritt.

Helt hyfsad lounge. Dock inte lika vass som Lufthansa's Senator Lounger. Ingen större skillnad mellan Business och Senator delen.

Trevlig lounge med ett betryggande förråd av ädla drycker. "Långa baren" däremot var inte särskilt angenäm när jag passerade i fjol - något för inpyrd av rök för min smak nuförtiden.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen