Det ska jag försöka vara med på.
rob74 Medlem 11 Juli 2013 #33 Onsdag är en dag med stor chans för mig att komma ifrån. Hoppas det håller hela vägen fram...
Kricka Medlem 14 Juli 2013 #35 Bara en riktig intressant resa skulle kunna hålla mig borta från detta event ! Räkna med mig..
Najk Medlem 15 Juli 2013 #36 Ah perfekt. Är i Sthlm och jobbar då, hoppas det kan funka för en gångs skull
F FF#1 Medlem 24 Juli 2013 #38 Har ni några ungefärliga tider när på dagen eventet börjar, råkar vara i Stockholm då?
Martin Björnström Medlem 24 Juli 2013 #39 FF#1 skrev: Har ni några ungefärliga tider när på dagen eventet börjar, råkar vara i Stockholm då? Klicka för att utvidga... 17:00 öppnar vi dörrarna med lite utomhusmingel och skoj - 18:00 drar eventet igång och då ska alla vara på plats är tanken.
FF#1 skrev: Har ni några ungefärliga tider när på dagen eventet börjar, råkar vara i Stockholm då? Klicka för att utvidga... 17:00 öppnar vi dörrarna med lite utomhusmingel och skoj - 18:00 drar eventet igång och då ska alla vara på plats är tanken.