Senaste nytt

Artikel: SAS sista MD-80 hamnar troligen på museum

Status
Stängd för vidare inlägg.

jth

Medlem
Haha, vilket event! jag tillhör de som redan bokat egen plats på Sk403 eftersom jag förmodar att det kommer vara rätt svårt för en vanlig simpel EBB att komma med på BC001. Men om det finns möjlighet så skippar jag gärna min returbiljett och flyger BC001 till Oslo istället :)
 

telelina

Medlem
Antar att man kommer kunna en anmälan till båda alternativen, typ om SK403 är fullt så kan man få erbjudande en plats på BC001? Åker i första hand med på båda men om SK403 är full så kommer det att lösa sig ändå. :cool:
 
Antar att man kommer kunna en anmälan till båda alternativen, typ om SK403 är fullt så kan man få erbjudande en plats på BC001? Åker i första hand med på båda men om SK403 är full så kommer det att lösa sig ändå. :cool:

Javisst - vi vill fylla både SK403 och BC001. Vi har många fler platser på den sistnämnda :)

(70 platser på SK403, 149 platser på BC001)
 

possum

Medlem
Lite sent kanske men jag vill iaf anmäla intresse för BC001. Jag är EBG som de flesta andra här ;)
 

Agö

Medlem
Martin, för oss ex-CPH - kommer SK402 ingå i paketet eller är det något man förväntas boka själv?
 
Agö - om du bokar SK403/BC001 paketet ingår alla flighter: CPH-ARN-CPH-OSL-ARN med SK402/403 samt BC001 plus retur 18:40 från OSL.

Om du vill köra BC001 paketet ingår returen också.

Du kan även boka endast BC001 och egen retur.

Gissa om jag har mycket att tänka på ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen