Senaste nytt

Artikel: SAS Scandinavian Lounge, Stockholm Arlanda Terminal 5

Status
Stängd för vidare inlägg.

Chrille

Medlem
SL är överbefolkad. Det blir inte bättre av förfallet hos en del av klientelet. Visst kan man vara trött ibland men om man vill man lägga sig i strumplästen och snarka och dessutom exponera sitt bleka bukfläsk så kan man väl gå och hyra ett rum på Rest & Fly? Om man vill prata i telefon kan man väl göra det någon annanstans än på en av de tre toaletterna?
 

Dr. Miles

Expert
Jag är glad för att SAS har börjat satsa på bättre tésorter i loungen.

SAS Scandinavian Lounge ARN T5_002.jpg
 

ulagun

Medlem
Och det bästa är att det är ett "tyst" rum, med en överkorsad mobiltelefon på en skylt. Skönt att sitta där och läsa eller surfa vid ett längre loungebesök.

Tyvärr fins det gäster som uppenbarligen inte förstår vad skylten innebär. Verkar som vssa ser det som en uppmaning att tala högt och länge.
För övrigt så tycker jag personligen att SL loungen i CPH håller högre standard.
 

Mikael64

Medlem
Har besökt loungen en del under sommaren och visst har det blivit en klar förbättring när det gäller varma & kalla drycker. Brödsortimentet på morgonen är mycket bra men man kunde önska något mer pålägg. Personalen snabba på att plocka undan samt tidnings sortimentet mycket bra. det enda trista jag märkt är alla som sitter och pratar högt i sina mobiler och inte bryr sig om andra runt omkring.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen