Senaste nytt

Artikel: SAS iPhone app äntligen lanserad

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mickey

Medlem
Appens gränssnitt är väldigt snyggt och funktionerna verkar vara väldigt smidiga. Dessvärre verkar appen ha lite stabilitetsproblem då dem krashat 2ggr för mig. Sedan saknar jag funktionen att kunna boka ungdomsbiljetter via appen, men det lär förhoppningsvis komma med tiden.
 

GOTATH

Medlem
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Snyggt jobbat Sas! Bra design och verkar enkel att använda. Bra att den lanserades till Android direkt också :)
 

palmen

Moderator
Den hittar min boknign jag gjorde igår hos wideroe med SK/LH.
Dock hittar den inte EB-bokningen med 2-4-1 i höst med SK.

Står att min kvalificeringsperiod är 01juli2012-01juni2013, detta kan väl inte riktigt stämma?
 

kristerj

Medlem
Fungerar bra för mig också, men den har en bra bit kvar till funktionaliteten hos British Airways app. I den finns mycket mer info nyttig info.
 
Jag är jätte nöjd. Info om flyget är i tid. Ser EB saldo och aktiviteter (fast tycker att det borde räcka med de senaste 60 dagars aktiviteter), alla bokningar (via hemsidan, telefonservice, resebyrå), checka in och få boarding pass. Det var värt att vänta.
 

gusten

Medlem
Appen är helt ok, men något efter både BA och UA's i funktionalitet. Dock har jag återkommande problem med online/sms check-in. Detta har pågått en tid och är sånt där onödigt grus i vardagsmaskineriet.
 

Jonas C

Medlem
Riktigt uselt att appen saknar stöd för Passbook, och ännu sämre att man måste ha ett EB-konto för att kunna boka. Med tanke på att det har tagit dem tusen år att utveckla appen så borde de åtminstone hunnit fixa det. Nej, jag är inte bitter :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen