Senaste nytt

Artikel: SAS Business Lounge, Stockholm Arlanda Terminal 4 (Inrikes)

Status
Stängd för vidare inlägg.

ski

Medlem
Korv serveras en dag i veckan. Rullar en dag framåt per vecka så det är bara att chansa. Efter kl 16
 

Max

Ny medlem
Tänkte bara upplysa om att denna lounge inte längre accepterar andra Star Alliance-gold medlemmar utan är öppen endast för Eurobonus Gold innehavare.
 

Magino

Medlem
Tänkte bara upplysa om att denna lounge inte längre accepterar andra Star Alliance-gold medlemmar utan är öppen endast för Eurobonus Gold innehavare.

Dåligt ifall detta stämmer och jag fattar inte varför SAS skulle endast ge EBGs inträde till den mindre exklusiva loungen? Sen står det ju helt andra saker på deras hemsida. Men som vanligt brukar väl den inte vara så väl uppdaterad.
EuroBonus Guldkort och Star Alliance Guldkort
Har du ett EuroBonus Guldkort eller Star Guldkort och bokat en dagsaktuell resa med SAS* eller en Star Alliance-partner har du tillgång till SAS Scandinavian Lounge och SAS Business Lounge samma dag som din avresa. Detsamma gäller om du vill besöka SAS Inrikeslounge på Arlanda, Terminal 4.
http://www.sas.se/allt-om-resan/pa-flygplatsen/lounger/Tillgang-till-lounge/
 

Max

Ny medlem
Dåligt ifall detta stämmer och jag fattar inte varför SAS skulle endast ge EBGs inträde till den mindre exklusiva loungen? Sen står det ju helt andra saker på deras hemsida. Men som vanligt brukar väl den inte vara så väl uppdaterad.

http://www.sas.se/allt-om-resan/pa-flygplatsen/lounger/Tillgang-till-lounge/

Det har funkat utmärkt fram till för ett par veckor sedan att komma in med ett Star Alliance Gold men om man försöker numera kommer det upp ett meddelande om att loungen endast är för EBGs. Det är iofs även skyltat att den endast är för Eurobonus Gold fast hemsidan verkar ju inte ha hängt med i den uppdateringen...
 

Chrille

Medlem
Inrikesloungen ska renoveras under nästa vecka. Jag undrar om det bara blir lite nya klädslar och allmän uppfräschning eller om man gör någon reell förändring? Det är tidvis ganska hårt tryck på loungen och det känns som man skulle kunna göra vissa förändringar för att få ett bättre nyttjande av lokalytan.
 

dino_81

Medlem
Sitter i loungen nu och gick in med mitt mobila boardingcard (SAS Plus). Har ej *A guld så det förefaller räcka med biljett i Plus.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen