I all ära men för att bespara oss alla yields osv.. det måste ju ändå finnas en förhoppning hos SAS om att ÖKA passagerarantalet inte bara spara sig ur något som aldrig kommer ta slut..
Intressant att både Finnair & SAS kommer ha likadana widebody fleets även i framtiden..A350-900 & A330-300.
Jaws, jag är ledsen om jag låter elak, men marknaden Skandinavien till Honolulu, hur stor är den tror du?Inget bolag flyger mellan Europa och Hawaii idag, och det skulle förvåna mig om mycket om SAS skulle hitta en marknad dit när ingen av dom större drakarna har gjort det så långt.
Det fattar jag nog(Bamsefar och jag är en början till ett underlag
)
Men det finns fler "mer" kommersiella alternativ som jag har nämnt; Bangkok, Shanghai o Tokyo för att nämna några.
Jag nämnde alternativet att ha en jordenruntbuss med ovanstående + ARN
Håller BC.se på att säcka under all belastning?
VD Gustafsson sa på presskonferensen att ingenting var klart ännu.Det blir alltså dessa stolar?
Visa bifogad bild 16950