Senaste nytt

Artikel: Lufthansa presenterar nytt Europeiskt lågprisflyg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var precis det här Maersk införde innan de konkade. Men då var det Small Medium Large och X-large.
Det här med mer benplats inom Europa tror jag inte folk sväljer.

Det var precis det här Maersk införde innan de konkade. Men då var det Small Medium Large och X-large.
Det här med mer benplats inom Europa tror jag inte folk sväljer.

Maersk konkade? Nu är du ute på lika djupt vatten som majoriteten av Maersks flotta.

Maersk Air gick inte i konkurs utan såldes. Det var Cimber Sterling som gick i konkurs.

Har faktiskt flugit HAM-ARN med LH en gång ;)

En av mina standardsträckor. Orkar faktiskt inte sitta på ARN-CPH-HAM med SK (tar dubbelt så lång tid) eller ännu värre ARN-OSL-HAM. Nu blir det alltså till att leta fram M&M kortet på allvar när det står Germanwings på fenorna.

En av mina standardsträckor. Orkar faktiskt inte sitta på ARN-CPH-HAM med SK (tar dubbelt så lång tid) eller ännu värre ARN-OSL-HAM. Nu blir det alltså till att leta fram M&M kortet på allvar när det står Germanwings på fenorna.

Flög som sagt bara en gång. Resten av gångerna blev det ARN-MUC-BRE istället. ;)

Lite offtopic, men har Lufthansa inte flugit ARN-DUS? Vill minnas att jag flugit den sträckan rätt många gånger med just LH som liten.

När Berlins nya fpl är klar så ska det bli den tredje LH-huben förutom FRA och MUC. Förmodligen blir det då LH till o från Berlin.

När den nu blir klar...det är en annan historia :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen