Senaste nytt

Artikel: Lufthansa Business Lounge, Frankfurt Gate A26 (stängd)

Status
Stängd för vidare inlägg.
LH tycks ha ett antal business lounges i Frankfurt. Är dessa alla likvärdiga? Dvs bör man välja den som är närmast gaten (vad jag förstår finns ett par lounger med boarding direkt till planet) eller finns det någon speciell ni skulle rekommendera för att den är större/bättre än övriga?

Frankfurt och lougerna.. Visst, det finns ett antal men ofta är det byst med folk i dessa, tyvärr. Inte heller finns någon riktig plats där ma kan få lugn och ro eller "privacy". Frankfurt hör inte till favoriterna för mig. Undviker Lufthansas största hub som det ju är. Men, söker man ett bra charterbolag som reser till hyggliga kostnader så är min rekommendation Condor. Kan man tänka sig kort varsel kan man finna resor för runt 4500 sek till Maui, Sri Lanka, Maldiverna osv... Condor - Born to fly. Leta efter smilies.

Jag var på nya senator loungen i fra igår och den var jätte bra och personalen var väldigt trevliga och maten var var perfekt och jag tog också en dusch och det var jätte skönt och toan var jätte modern

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen