Senaste nytt

Artikel: Inbjudan till mingelkväll på Grand Hôtel 7 oktober

Status
Stängd för vidare inlägg.
Även om det hade varit mycket trevligt så ligger jag och sonen och frugan på en strand i Maldivera då:cool: ..men ha så otroligt trevligt och jag hoppas det kommer fler tillfällen framöver.

Detta finns i cocktailbuffén:

Caesarsallad med chilimarinerade räkor, Skagensandwich, Wraps med soltorkad tomat och ruccola Mini clubsandwich, Gravad lax i bit med senapssås, Rostbiffsallad med sparris och spenat, Serranoskinka med marinerade grönsaker och manchego.

SMÅVARMT
Friterade skaldjurskyten med sötsur sås, Quesadillas med cheddar, tomat och spenat Kycklingnuggets med currydip, Oxfiléspett med chipotledip.

DESSERT
Minibrownie, Passionfruktsmarmelad, Citrustarte.

Till buffén serveras ett glas kall Pol Roger Champagne. Grand Hôtel har även en bar till självkostnadspris i vårt mingelrum.

Missade "ja" på tåget, jag tar bilen så avboka min resa med tåg :)

Hej Martin!Tack för ditt mail. Jag har nu anmält och valde att behöver inga biljetter för Arlanda Express. Jag ska vara redan kl 7:30 i ARN på vårt kontor i Sky City och jobba några timmar. Vi syns 09:30 utanför Terminal 5. På eftermiddag flyger jag vidare till CPH med SK1429, kl. 18:05, så kan inte delta på middag. Vi ska ha en hyggelig weekend, som bonus, med några kollegor för att vi lyckades vinna hem ett större kundaffär. :)Ser framemot en trevlig dag med er alla och SAS!Vi syns. Mvh,Tommy

Tittade precis i "kulisserna" och det har redan ramlat in en skaplig mängd anmälningar efter bara några timmar. Jättekul! Ska bli fantastiskt roligt att få träffa många av er efter den massiva mängd tid som spenderats på sidan och jag hoppas att ni övriga tycker likadant.

Vi håller just nu på att fila på detaljerna på Grand och det kommer bli en del överraskningar under kvällen och kanske ett och annat besök också... ;)

Kul! Jag kollar också på möjligheten att åka upp för detta ytterst intressanta evenemang, om man kan få det att passa med jobb och övriga åtaganden. Sen är ju frågan hur man kan tjäna poäng på det också ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen