Senaste nytt

Artikel: Hur tänker ni fira ettårsdagen på BC.se?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan vi inte få ett smakprov, detta är ju som apple release, man vet att det finns något men ej vad :D

AHO: Du känner väl ingen press på att ha skrivit världens bästa notis om ettårsdagen? Hypen byggs upp mer och mer

Hör även till dem som saknar status att se artikeln ...
... hur fira, ja, slå på stort nästa gång det blir träff (den 6:e i Sthlm, missar den imrogon, tyvärr) i så fall, dvs en Cuvée van der Kaiser inte yngre än från 2006! Förutsatt att det blir på Monks... annars en Bollinger. :)

Kan vi inte få ett smakprov, detta är ju som apple release, man vet att det finns något men ej vad :D

AHO: Du känner väl ingen press på att ha skrivit världens bästa notis om ettårsdagen? Hypen byggs upp mer och mer
Nu har jag skrivit texten på första inlägget på den här tråden. Jag får prata med Martin imorgon hur jag fixar cacheproblemet...

Windows 95 är inte död.. Har en släkting som fortfarande kör Windows 95 på en Pentium P60 och uppringt internet på Telia med 28,8 modem...
Jag fick en fråga för nått år sedan om jag kunde hjälpa till eftersom internet var så slött.. Startade upp datorn och blev nästan tårögd när jag såg Win 95 loggan. När jag sen öppnade IE så hörde jag modemet starta :) Varför byta något som fungerar...?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen