Senaste nytt

Artikel: Hur bokar jag en bonusresa med mina poäng?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade resor till sydamerika i höst med Awardtravelr. Men de resor som fanns där verkade inte finnas när jag ringde SAS - t.ex. fanns hemresa i C enligt awardtravelr. Men bara i ekonomi enligt SAS. Nån som vet vad anledningen kan vara?
Tack
/a
 

skydiver

Medlem
Har ANA gjort om sin sida? Alternativet att söka på andra *A-bolag verkar vara borta... Någon som kan bekräfta eller dementera?
 

Dr. Miles

Expert
Har ANA gjort om sin sida? Alternativet att söka på andra *A-bolag verkar vara borta... Någon som kan bekräfta eller dementera?

Har du följt instruktion på tipssidan?
Det fungerar om du går först ANA International Flight Awards och söker t ex mellan NRT och LHR.
Under resultatet kan du hitta en blå knapp "Use Star Alliance Member Airlines".
Klicka på den så kan du söka på andra Star Alliance flygbolags flygningar.

Jag har kollat idag med min släkts konto som inte har några miles alls så det bör fungera även för dig.
 

skydiver

Medlem
Tack, nu fick jag till det.
Man var visst tvungen att göra första sökningen mellan två orter som ANA själva trafikerar. Sen dyker den upp. Lurigt!
 

DamonA

Medlem
Har du följt instruktion på tipssidan?
Det fungerar om du går först ANA International Flight Awards och söker t ex mellan NRT och LHR.
Under resultatet kan du hitta en blå knapp "Use Star Alliance Member Airlines".
Klicka på den så kan du söka på andra Star Alliance flygbolags flygningar.

Jag har kollat idag med min släkts konto som inte har några miles alls så det bör fungera även för dig.

Får ej till sökningar som jag försöker för imorgon/övermorgon, blir bara massa streck på flygningarna?
 

Dr. Miles

Expert
Får ej till sökningar som jag försöker för imorgon/övermorgon, blir bara massa streck på flygningarna?

Har du läst sektionen "Kolla bonusresa platser på flygningarna som avgår inom 7 dagar från dagens datum:" i artikeln?
Om inte, scrolla ner och läsa den först.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen