Senaste nytt

Artikel: Fira BusinessClass.se två år med oss!

Status
Stängd för vidare inlägg.
E-ticket tycker jag känns helt rätt. ;)

Det är ju ett nytt system, och detta event är första riktiga testet det går igenom. Feedback är alltid värdefullt för att göra det bättre, och alltid dyker det ju upp saker som man inte tänkte på.

Jag kommer se till att ni alla får ytterligare ett bekräftelsemail närmre eventet på grund av konstigheterna med mail denna gång. Ingen behöver vara orolig för att inte vara anmäld (så länge ni anmält er vill säga...).

För övrigt, ser mycket fram emot den 28e!

Lite frustrerande att jag inte vet hur jag jobbar från och med nästa vecka, så att jag inte vågat boka någon biljett ännu. Hoppas det kommer fler biljetter och att de inte släpps tidigare än nästa vecka, så jag har möjlighet att knipa en plats om jag kan.

Någon som gör mig sällskap på den officiella partyflighten till eventet, SK1422 CPH-ARN. I Plus sägs SAS bjuda på läcker smörgås med kalkon (eller var det kyckling), prisvärd muffins och rejält med iskallt rödvin.

I övrigt är jag intresserad av vad ni tyckte om anmälningsprocessen?

Nu har jag ett klagomål!!1!

Man får ingen iCal-inbjudan till eventet, så det hade inte noterats i min kalender. Därför var jag så här || nära att boka in ett kundmöte i göteborg den 28e... INTE BRA.

Nu är det avstyrt och jag kan lungt dyka upp. Men tänk vad som hade hänt ifall denna katastrof inträffat!!!1?

(ironihatt av)

Det vore nice om eventet kom som ical i bekräftelsen...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen