Senaste nytt

Artikel: Fira BusinessClass.se två år med oss!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Puh... Såg inte Erik Bernskiölds kommentar för än efter jag anmält mig. Har varit sjuk & inte så frekvent på BC.se de senaste dagarna, detta kunde ju gått illa!! Verkligen tur & jag är kanonglad att jag fick en biljett. :D

Ser ut som att en text behöver översättas i eventsystemet: "Out of stock" kanske skulle ersättas med "Fullbokat"...

Jag har för övrigt gått igenom alla mailkorgar och spam-mappar igen - men inget mer än betalningskvittot från PayPal.

Puh... Såg inte Erik Bernskiölds kommentar för än efter jag anmält mig. Har varit sjuk & inte så frekvent på BC.se de senaste dagarna, detta kunde ju gått illa!! Verkligen tur & jag är kanonglad att jag fick en biljett. :D

Du knep den, för idag, sista. Påminner om Martins kommentar tidigare om att det kan dyka upp fler... :)

Ser framför mig hur det snart dimper ned (från en viss dam som kritiserat på FB som sagt hon vill komma på nästa event) ett inlägg om hur mansdominerat detta event blir. Har damen anmält sig?? Jag tänker i varje fall dansa med både Agö och Senator. Förresten, blir det dans?

(Se Facebook eller denna tråd http://www.businessclass.se/businessclass/12255-varfoer-sa-fa-kvinnor-pa-ba-british-airways-united-kingdom-787-eventet-2.html)

Det mest komiska med den damen var ju att hon var så jäkla stiff med pinnen där bak att hon inte ens hade tid att lägga 10 sekunder på att ta reda på lite bakgrundsfakta innan hon malde på med sitt förkomponerade jämställdhetstrams med Ctrl+C / Ctrl+V.

(OBS, jag är för jämställdhet, men under korrekta former)

Spännande. Blir till att undersöka detta. Misstänker att någonting har blivit fel vid utskicket av orderbekräftelserna från systemet. Ni behöver dock inte oroa er. :)

F.k.: fick kvitto från Paypal och orderbekräftelse från BusinessClass.se Events ganska omgående igår, men har ännu inte fått någon biljett. Räknar med F!

Det borde väl komma något fler mail än det där det står att biljetten kommer i separat mail?
Eller kommer det vid senare tillfälle?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen