Senaste nytt

Artikel: Fira BusinessClass.se två år med oss!

Status
Stängd för vidare inlägg.

ESSA

Medlem
Tack för en trevlig kväll!

Många intressanta samtal och även kärt återseende med Pol och Roger. ;-)

Tack till BusinessClass.se/no/dk och alla sponsorer!
 

Najk

Medlem
Tack allesammans för en sjukt trevlig kväll! Det är kul att höra om den utveckling som sker kring BusinessClass och jag är övertygad om att det kommer bli riktigt bra! Extra stort tack till Martin Björnström, Jacob och Erik Bernskiöld för ett riktigt välarrangerat event.
Over and Out! /Pål Råger :)
 

rob74

Medlem
Stort tack för en trevlig och givande kväll med spännande info, god gemenskap, mat och dryck! Kul att träffa massa nya ansikten.
Nu följer en spännande framtid...
 

Senator

Moderator
Godmorgon! Jag har ett klagomål till mig själv och det är att jag inte hann med gå runt och tala mer med flera :)

Stort grattis till redaktionen och bra jobbat Erik med nya plattformen. Precis när det såg ut till att bli extra roligt; skumpan började flyta på ordentligt fick jag tyvärr avvika då jag behövde kliva upp innan 05:00 för att hinna med "att göra listan". Man skall jo trots allt vara medveten (premium) resenär i kväll med Bangkok som destination.

En annan reflektion var hur trevligt det var att få prata med Swedavia, BA, SAS och AF/KLM.

Hör ni, nu kör vi som medlemmar och backar upp redaktionen med att bli "Medlem 2.0" som innebär att vi kör riktigt marxistiskt här inne: "Bidraga med det du kan, ta det du behöver". Med andra ord, skriv om det du upplever (positivt som negativt), sakligt, och gärna med bilder så hjälper vi redaktionen att lyfta ännu mer.

"Safe Journeys to Everyone"
 

agehall

Medlem
behövde kliva upp innan 05:00 för att hinna med "att göra listan".

Du skulle ha hängt med oss ut - då hade du kommit hem ungefär tills dess så bara att sätta igång direkt. Jag har en känsla av att BvM kan vara lite trött idag...

Fö vad det en otroligt trevlig kväll. Tyvärr han jag inte träffa tillnärmelsevis så många "nya" personer som jag hoppats. Fick iaf skaka hand med Agö, Henrik l och några till som jag inte har träffat tidigare (vad jag vet iaf!).

Det är helt enkelt så att BC-folk är på tok för trevliga och det är svårt att hinna träffa 120 pers på en kväll.
 

adhoc76

Medlem
Tack för en suveränt planerad och genomförd kväll!

Bra presentationer, god mat o dryck o intressanta diskussioner!

Hoppas på snart återseende!
 

erhel

Medlem
Tack för en fantastiskt trevlig kväll. Det var kul att hinna träffa så många (få) som jag nu han med. Tack till Martin, Jacob och Erik för ett superevent och riktigt bra nyheter. Det här kommer bara bli än bättre nu!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen