Stefan Smietanowski
Medlem
Hej!
Jag och min fru flyger till Dominikanska Republiken för vår 25-åriga bröllopsresa och jag har betalat med Eurobonus och Amex 2-4-1 voucher.
Söndagen den 23e November:
ARN → AMS KL1214 Klass O
AMS → MAD UX1098 Klass O
MAD → SDQ UX89 Klass O
1 December:
SDQ → MAD UX88 Klass O
MAD → AMS UX1093 Klass O
2 December:
AMS → ARN SK 1556 Klass I
När jag går in på SAS sida för att kolla bokningsinfo står det att varje person på varje del har:
+ 1 x liten väska under sätet (40 x 30 x 15 cm)
+ 2 x incheckat bagage
Förutom på SAS-delen där det är mer.
Min fråga är nu: Stämmer detta? Går jag in på KLM och Air Europas sidor så ser jag mer handbagage.
Det är enbart handbagaget jag bryr mig om här. Vi kommer åka med totalt 1, kanske 2 resväskor, och inte nära 32kg på något sätt, men det känns lite lite med en liten 40x30x15 väska.
Vem ska jag kontakta? SAS? KLM? UX?
Tack för svar om någon vet var jag kan vända mig.
// Stefan
Jag och min fru flyger till Dominikanska Republiken för vår 25-åriga bröllopsresa och jag har betalat med Eurobonus och Amex 2-4-1 voucher.
Söndagen den 23e November:
ARN → AMS KL1214 Klass O
AMS → MAD UX1098 Klass O
MAD → SDQ UX89 Klass O
1 December:
SDQ → MAD UX88 Klass O
MAD → AMS UX1093 Klass O
2 December:
AMS → ARN SK 1556 Klass I
När jag går in på SAS sida för att kolla bokningsinfo står det att varje person på varje del har:
+ 1 x liten väska under sätet (40 x 30 x 15 cm)
+ 2 x incheckat bagage
Förutom på SAS-delen där det är mer.
Min fråga är nu: Stämmer detta? Går jag in på KLM och Air Europas sidor så ser jag mer handbagage.
Det är enbart handbagaget jag bryr mig om här. Vi kommer åka med totalt 1, kanske 2 resväskor, och inte nära 32kg på något sätt, men det känns lite lite med en liten 40x30x15 väska.
Vem ska jag kontakta? SAS? KLM? UX?
Tack för svar om någon vet var jag kan vända mig.
// Stefan