Senaste nytt

Arlanda stängt för all flygtrafik 2012-12-05

Någon som kan något smart sätt att kolla om SK3610/LH808 från FRA till ARN med beräknad landning 23:35 är en SK kärra eller inte och vart den kommer ifrån så man kan räkna ut oddsen på om den går eller inte... de andra kvällsflighterna från FRA är redan inställda...

Någon som kan något smart sätt att kolla om SK3610/LH808 från FRA till ARN med beräknad landning 23:35 är en SK kärra eller inte och vart den kommer ifrån så man kan räkna ut oddsen på om den går eller inte... de andra kvällsflighterna från FRA är redan inställda...
Det är en Lufthansa flygning och den är redan inställd enligt Arlanda.se.

SK3610 är en codeshare, alltså LH808 är det "riktiga numret"

Mvh
/NotRyan

Helt klart en fejkbild.

Jag håller med dej att det ser lite konstigt ut men jag kollade på en Norweigan som låg i holding i morse och kom från CPH, det kan vara denna men det är lite konstigheter. Holdingmönstret till höger i bilden som han har åkt flera varv i och är mörkare blått är ju den korrekta holdingen. När han gick ur holding och flög in mot bana 01L blev det pull up med vänstersväng och det stämmer inte med registreringarna i bilden.
Det ser alltså inte korrekt ut, men varför skulle man fejka i presentationen?

Håller med om att det ser konstigt ut. Men det är taget från Flightradar24 i morse och inget fejk från min sida. Kolla playback på siten 7:30 utc.

Såhär ser de ut för mig:

Skärmavbild 2012-12-05 kl. 17.13.57.jpg

Nästan alla flyg är nu inställda från Arlanda under kvällen. Prio verkar ges till inrikesflygningar samt ett fåtal flygningar inom Skandinavien och till Finland.

Lufthansas sena avgång från Frankfurt är redan inställd vilket innebär att morgonavgången imorgon torsdag kl 06 till Frankfurt även den ställts in.

Toppen