Senaste nytt

Arlanda stängt för all flygtrafik 2012-12-05

Är väl lite svårt att svara på just nu, när ditt flyg går om 4 timmar, beror på hur vädersituationen ser ut. Men det underlättar nog om du skriver vilket flightnummer din flygning har.

Hej,

Förlåt otydligheten, jag undrade bara om det var fler som sitter här i loungen i København och väntar :)

Sk1422, men det reder jag nog ut härifrån!

/Henning

Hej,

Förlåt otydligheten, jag undrade bara om det var fler som sitter här i loungen i København och väntar :)

Sk1422, men det reder jag nog ut härifrån!

/Henning

SK1423 (som jag antar är den vändande flighten) ska iallafall avgå på tid från Arlanda nu 13.45 enligt sas.se
Om den kommer iväg så borde du ju kunna ta dig tillbaka på hyfsad tid.

Tog en skärmdump på Norwegian som cirkulerade. Lite roligt mönster...

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    98,5 KB · Visningar: 440
Jag skulle med LH till MUC kl. 7.55, boardade on time - fick besked vid gaten att vi "kommer nog i luften med 15 min försening". Jo tjena. Efter 4 timmar sittandes i planet vid gate fick OK på att taxa ut. Efter 15 minuter ute på tarmac fick kaptenen en indikation om brand i vänster motor, det var såklart falsklarm men vi fick eskort av 6 st brandbilar och fick kliva av under ordnade former. Felsökning skulle ta 2 timmar. Då fick jag nog och åkte hem igen.

Arlanda stängt för all flygtrafik

Jag tog mig till göteborg iaf med SK159 istället. Även den något försenad men i sammanhanget får väl det vara ok :)

/Christian

Toppen