Senaste nytt

Arlanda faller på flygplatsrankingen

ARNBER

Medlem
Åker alltid från terminal 5 men min sambo åkte med Air Berlin från terminal 2 idag. Hon berättade att det var en renodlad katastrof
Dålig och dyrt gastronomi, noll koll av markpersonal väg gäller boarding och en depressiv och samtidigt frustande stämning runt omkring.
 
Ja, standarden var ju faktiskt högre för ett par år sedan på Arlanda. För ett tag sedan när jag flög från LHR så tog det bagaget nästan 20 minuter att komma, känns lite i överkant, särskilt när man har ett tåg att passa. Det var helt enkelt bättre förr!
 

Agö

Medlem
Ja, standarden var ju faktiskt högre för ett par år sedan på Arlanda. För ett tag sedan när jag flög från LHR så tog det bagaget nästan 20 minuter att komma, känns lite i överkant, särskilt när man har ett tåg att passa. Det var helt enkelt bättre förr!
20 min låter snabbt.
 
  • Gilla
Reactions: Jay

Johanna

Medlem
Terminal 2 känns som en helt annan standard än terminal 5. Reagerat på det. Även det som är nytt känns lågkvalitet. Undra varför dom gör så? Det går ju en del stora flygbolag därifrån.
 

LarsM

Medlem
Egentligen är det bara en halv terminal (T5 exkl gamla pirerna) som håller en acceptabel kvalitet. Sedan finns det 3 och en halv terminal som inte håller någon typ av internationell standard... (T2, 3, 4 och gamla delarna av femman).
 
Toppen