Senaste nytt

Arlanda – Tokyo i första klass med Lufthansa och ANA

Förlåt att det tagit ett tag att återkoppla. Förra veckan var hemsk jobbmässigt och kunde knappt hålla mig vaken till kl 20 på kvällen.

Aha, tips på inköpsställe i Sthlm samt vad jag ska leta efter (märke, produkt)? Tack på förhand.
De brukar finnas i välutrustade mataffärer. Heter Japansnacks eller liknande. Kolla annars i asiatiska affärer.

Trevlig rapport! Snygg väska. Vet du om det finns fler färger på den där väskan?
@ESSA givetvis ska vi skaffa oss varsin väska i fina färger! :D
De fanns både på Don Quijote och Tokyo Hands. Men var halva priset på DQ. De fanns i flera olika färger. Jag gillar orange men den där bruna var supersnygg. Har sett dom på flera ställen men ofta har dom bara haft 2 hjul och jag vill ha 4. Det gör så stor skillnad.

De fanns både på Don Quijote och Tokyo Hands. Men var halva priset på DQ. De fanns i flera olika färger. Jag gillar orange men den där bruna var supersnygg. Har sett dom på flera ställen men ofta har dom bara haft 2 hjul och jag vill ha 4. Det gör så stor skillnad.

Jag letade efter en donki-onlineshop men det fanns så klart inte. Hittade inget för Tokyu hands heller. :(
Vad kostade den när du köpte den?

Ungefär 800 kr.

Tackar för info om väskan.
Har den något speciellt märke?
De jag hittade låg nog på halva det priset om jag minns rätt.

Bra att tänka på att den bör ha fyra hjul, en sån grej hade jag nog kunnat missa i ivern om jag hittat en på plats.
En annan sak som jag tycker är viktigt med väskor på hjul är att de inte väsnas så fasligt.
Mor min skröt om sin kabinväska som lär ha varit Samsonites dyraste, men den väsnas. O-bra.

Tackar för info om väskan.
Har den något speciellt märke?
De jag hittade låg nog på halva det priset om jag minns rätt.

Bra att tänka på att den bör ha fyra hjul, en sån grej hade jag nog kunnat missa i ivern om jag hittat en på plats.
En annan sak som jag tycker är viktigt med väskor på hjul är att de inte väsnas så fasligt.
Mor min skröt om sin kabinväska som lär ha varit Samsonites dyraste, men den väsnas. O-bra.
Inget märke vad jag kan se. Billiga väskor rullar inte lika bra som dyrare tycker jag. Den här rullar ok men inte lika bra som min Samsonite. Men ibland får man offra lite. Jag har tittat och känt på liknande med 2 hjul i över 5 år tror jag. Så när jag såg den här med 4 hjul och jag behövde hjälp för att få hem allt jag shoppat slog jag till.

Toppen