Senaste nytt

App in the air läggs ned - vad ska man använda nu?

Använder Tripit sedan många år. Bra då den också hanterar hotell, hyrbil och mycket annat med autoimport. Och poäng mm
men jag tror det kräver betal versionen. I betal versionen för du också SMS som visar din transfer data med gate etc. Brukar vara första SMSet jag får när jag stänger av Flightmode

Stort tack till er alla, väldigt uppskattat :) Ska prova Flighty och Tripsy samt TripIt. Ska även börja använda MyFlightradar24 för egen statistik på dator
Vad landade du i (no pun intended)? Jag söker en gratis-app där man själv kan mata in PNR och sedan ha en översikt över kommande flyg (om det finns?).

Edit. Vad innebär autoimport?

Flighty (och Tripsy som också nämnts) finns bara på ios. Tripit har av någon anledning extremt svårt att förstå mina bokningar, dvs masor av manuellt arbete så den går bort för mig. Någon som har ett vettigt tips på android?

Det landade i Flighty som är bra. Har dock efter några månader uppgraderat till betaldversionen och är supernöjd :)
Kan Flighty ersätta TripIt? Dvs kan jag få in hotellbokningar, parkering, transfer etc där?
Jag försökte testa Flighty får något tag sedan men lyckades inte få över datan från TripIt så jag gav upp.

TripIt löser väl egentligen (med pro versionen) det som jag är ute efter men har precis som @intuition problem med att den inte fattar och då fattar den inte ens delvis. Tycker ändå att den borde kunna räkna ut datum och tid för bokad parkering på CPH även om den inte fattar att det är parkering.
Autoimport har jag stängt av då den inte över huvudtaget uppdaterar när man gör ändringar utan den bara lägger till så då är det lättare att hantera manuellt.

Toppen