Delayed
Medlem
agehall skrev "användbart" så det borde betyda taxfree-vagnen.Avses matvagnen eller taxfree-vagnen?
agehall skrev "användbart" så det borde betyda taxfree-vagnen.Avses matvagnen eller taxfree-vagnen?
Matvagnen har inget till salu på rad 1 på den sträckan...Avses matvagnen eller taxfree-vagnen?
Korrekt.agehall skrev "användbart" så det borde betyda taxfree-vagnen.![]()
Matvagnen får man länsa på rad ett i alla fall, där är det bara skammen som sätter gränsen...Avses matvagnen eller taxfree-vagnen?
När jag hade voucher för många år sen så gick de iaf bara att använda på rena Sas-flyg. Inga connections eller liknande.Tjena,
Har en SAS voucher som jag fått i ersättning, tänkt boka flygresa med denna men min fråga är om jag kan använda den inom Star Alliance? Då jag ofta flyger till Thailand vill jag använda den via Lufthansa eller Thai![]()
Tjena,
Har en SAS voucher som jag fått i ersättning, tänkt boka flygresa med denna men min fråga är om jag kan använda den inom Star Alliance? Då jag ofta flyger till Thailand vill jag använda den via Lufthansa eller Thai![]()
När jag hade voucher för många år sen så gick de iaf bara att använda på rena Sas-flyg. Inga connections eller liknande.
Försöker betala på sas.se med en voucher men får felmeddelandet "Unfortunately, this code can’t be used in this market."
Vouchern har fortfarande värde när jag kollar och det är en ren SAS-flight det gäller. Har lusläst T&C och FAQ utan framgång. Stått i telefonkö i snart 20 minuter till SAS - vet möjligen någon här vad felet här? Verkar ju orimligt att den inte gäller visa destinationer (Ryssland i detta fall).