Senaste nytt

Använda MasterCard på bettingsidor och få poäng?

Jag har funderat på om man kan använda sitt Master Card till att sätta in pengar på spelsidor, ex betsson, unibet m.m och samtidigt få Eurobonuspoäng.

Någon som vet? Det borde ju handla om en betalning när man blir krediterad av spelbolagen?

Tacksam för svar

Jag får poäng på alla insättningar med mitt EB MC till mitt konto på Svenska Spel.
 

Impendill

Medlem
Man borde ju kunna sätta in 10 000 kr varje månad på Svenska spel tex för att sedan ta ut pengarna till sitt bankkonto efter att ha spelat lite.

Någon som gjort detta och vet om man får poäng på transaktionen?
 

magost

Medlem
Man borde ju kunna sätta in 10 000 kr varje månad på Svenska spel tex för att sedan ta ut pengarna till sitt bankkonto efter att ha spelat lite.

Någon som gjort detta och vet om man får poäng på transaktionen?

Jag har spelat på tipset online för ca 1500:-/månad i två månader och betalat med MC. Och, ja det blir poäng precis som alla andra transaktioner.
 

dino_81

Medlem
Man borde ju kunna sätta in 10 000 kr varje månad på Svenska spel tex för att sedan ta ut pengarna till sitt bankkonto efter att ha spelat lite.

Någon som gjort detta och vet om man får poäng på transaktionen?

Jag har inte testat den summan, men uttag till bankkonto efter insättning via kort fungerar för mig. Och ger poäng. Jag tror mig ha ett ganska normalt spelande och brukar sätta in lite extra för att sedan ta ut överskottet.
 

mmatsie

Medlem
GIllar idéen skarpt men undrar om inte andra samhällsaktörer kommer börja fundera på vad man sysslar med om man konstant flyttar 10 000 kr från MC till spelkontot och ut igen... ser ju lite suspekt ut, men jag kanske funderar för mkt...
 

Impendill

Medlem
GIllar idéen skarpt men undrar om inte andra samhällsaktörer kommer börja fundera på vad man sysslar med om man konstant flyttar 10 000 kr från MC till spelkontot och ut igen... ser ju lite suspekt ut, men jag kanske funderar för mkt...

Jag provar nu, sätter in 10 000 kr på Svenska spel och spelar några pokerhänder och tar sedan ut pengarna så får vi se vad som händer.

Annars finns det ju ett annat alldeles utomordentligt sätt att flytta pengar på helt lagligt och samtidigt göra vinst:)
 

TheDude

Medlem
Jag trodde att detta räknades som kontantuttag med % på uttaget min 40kr. Men så är alltså inte fallet, eller? (frågan gäller SAS MC)
 

TheDude

Medlem
Så är inte fallet.
:)
Stort tack, nyttjade UNIBET erbjudande till max (200%) insats 500sek => 1500 att spela före på Frankrike. Saldo är nu 2090 efter att ha gått All In så fort oddset passerade 1,4. Nu har jag lagt 200 på Irl-swe med återbetalningsgaranti och resten att leka med :)
 

nitrid

Medlem
Jag provar nu, sätter in 10 000 kr på Svenska spel och spelar några pokerhänder och tar sedan ut pengarna så får vi se vad som händer.

Annars finns det ju ett annat alldeles utomordentligt sätt att flytta pengar på helt lagligt och samtidigt göra vinst:)

Några tips?
 
Toppen