Senaste nytt

Ansök om SAS Amex Elite - få 60 000 poäng!

Skalarprodukt

Ny medlem
Jag är lite ny till detta med EB, har tidigare mest flugit med AY men börjar se mig omkring efter lite bättre förmåner.

Denna kampanj med 60k poäng för 45k spend låter som en bra deal, och jag ansökte om ett kort nu i fredags. En grej som jag tycker är lite oklart är hur man vet att man fått den bättre 60k-bonusen och inte bara standarderbjudandet på 15k?

Kunde inte hitta någon referens till denna bonus i dokumenten vid ansökan, så hur kan man verifiera att man faktiskt fått rätt? (URL är ju densamma för båda också när man väl kommit förbi första steget i ansökan.)
 

infosky

Medlem
Jag är lite ny till detta med EB, har tidigare mest flugit med AY men börjar se mig omkring efter lite bättre förmåner.

Denna kampanj med 60k poäng för 45k spend låter som en bra deal, och jag ansökte om ett kort nu i fredags. En grej som jag tycker är lite oklart är hur man vet att man fått den bättre 60k-bonusen och inte bara standarderbjudandet på 15k?

Kunde inte hitta någon referens till denna bonus i dokumenten vid ansökan, så hur kan man verifiera att man faktiskt fått rätt? (URL är ju densamma för båda också när man väl kommit förbi första steget i ansökan.)

Skriv till chatten när du har fått kortet så kan de verifiera det. Alltid bra att ta en skärmdump av erbjudandet också!
 

TP12

Medlem
2-4-1 är en förmån som utlovas, och borde vara största anledningen till att man skaffar kortet.
Nu kopplade jag det till poängen och diskussionen kring att man får betala för dessa om man säger upp kortet för tidigt. Men visst skulle 241 försvinna av någon anledning så får man ta en diskussion om det (har inte sett något som talar för att så skulle vara fallet - men vem vet).
 
Toppen