Senaste nytt

Ansök om SAS Amex Elite - få 60 000 poäng!

Alex H

Medlem
Det står ju på din screenshot "din vän får 15 000". Så om du vill vara en schysst kompis så värvar du honom inte alls.
Men hur får min vän 60 000? När vi går in på Amex så står det bara 15 000
IMG_0485.png
 

M.K

Medlem
@intuition samt 10k för uppgradering till Premium. Sista ansökningsdag 31/3. Det kan vara lite intressant ändå för många med Elite eller Premium då SAS MC återinför garanterade statuspoäng varje månad.
 

intuition

Medlem
Mmm. Själv är jag i en mittemellan sits. Saknar 11k status poäng så jag har flugit för mycket för att elit ska vara optimalt men för lite för att enkelt förnya innan slutet på april
 

Renato

Medlem
Aha vad dum jag är, stort tack :)
Sorry om jag lite dum. Läste som att man får 60 000 om man ansöker Elite. Min vän har aldrig haft Amex och tänkte ansöka men står att det bara är 15 000. Är det något vi missat?

Jag kunde inte hålla mig att skriva till dig. Jag menar följande på ett ödmjukt sätt. Kalla dig inte dum och ursäkta inte dig när inget fel har gjorts, en fråga är en fråga. Ingen föds med kunskap.

Det skadar dig som person och ditt mindset.

Allt gott

@Alex H
 

Alex H

Medlem
Jag kunde inte hålla mig att skriva till dig. Jag menar följande på ett ödmjukt sätt. Kalla dig inte dum och ursäkta inte dig när inget fel har gjorts, en fråga är en fråga. Ingen föds med kunskap.

Det skadar dig som person och ditt mindset.

Allt gott

@Alex H
Tack Renato. Har svårt med svenskan när jag läser villkoren, när jag läser en paragraf så blir jag ofta osäker på vad de menar, och ännu värre när det är på engelska. När sen någon förklarar för mig så blir det typ - ahaaa vad du jag var och jag förstår att vissa blir irriterade.
 

Maxxan

Medlem
Finns det någon viss tidpunkt på året då det är bättre eller sämre att byta till Elite från ett statuspoäng-perspektiv? Är den alltid bunden till årsskiftet precis som 2-för-1?
 
Toppen