Senaste nytt

Anfield ska äntligen försöka komma iväg till Vietnam.

Kör med SAS och hoppas på uppgradering och sedan separat biljett till SGN. Ligger på ca 5000.- nu för tre, HKG-SGN och på hemvägen en natt i HKG. Finns en hel del flighter med lowcost flyg till SGN så där kan man nog hitta några kr billigare. Alternativ är att ta och använda 15000 avios. Jag använder ofta HKG med SAS för att ta mig till BKK , det är smidigt och enkelt att uppgradera med EB. Om du är EBD kan du alltid hoppas på CU.

arn-hkg.jpg
Hkg-sgn.jpg

@Anfield Följer tråden med stort intresse, planerar en resa med familjen (4 vuxna) till Vietnam över nyår 18/19. Hade riktat in mig på Vietnam Airlines då Premium economy är ett krav. Helt plötsligt är bara Frk Basic den enda under 190 cm och jag är näst kortast! Tur att man är bredast ett bra tag till :D
Planen är ca en veckas sol och bad, oklart var, och därefter 2-3 dagar i Ho Chi Minh.

@Anfield Följer tråden med stort intresse, planerar en resa med familjen (4 vuxna) till Vietnam över nyår 18/19. Hade riktat in mig på Vietnam Airlines då Premium economy är ett krav. Helt plötsligt är bara Frk Basic den enda under 190 cm och jag är näst kortast! Tur att man är bredast ett bra tag till :D
Planen är ca en veckas sol och bad, oklart var, och därefter 2-3 dagar i Ho Chi Minh.
Aeroflot har hurtig forbindelse og gode priser i alle klasser til SGN. Imorgen kommer der vist en ny kampagne med Qatar

Toppen