Påväg Nästa steg Utbud Här får det bra före 11:00 Mitt val !
R Rebel Medlem 30 Januari 2017 #22 Anfield skrev: I lurarna ! Klicka för att utvidga... Bra författare.
Anfield Medlem 30 Januari 2017 #23 Lite shopping till fru Anfield ! Lite shopping åt mig själv ! Avstod ! Detta inköp hade dock inte uppskattats av frun ! Nästa ställe ! Utbud ! Och detta valde jag !
Lite shopping till fru Anfield ! Lite shopping åt mig själv ! Avstod ! Detta inköp hade dock inte uppskattats av frun ! Nästa ställe ! Utbud ! Och detta valde jag !
Anfield Medlem 30 Januari 2017 #25 Nästa ! Tomt Fina stolar ! Champagnen var slut men städerskan fixade det och stämde en oöppnad flaska på vår bord ! Och så fick vi en korkskruv ! Jag Da att vi behöver inte den ! On tittade oförstående på mig but sir how you open ? Food Nöjd !
Nästa ! Tomt Fina stolar ! Champagnen var slut men städerskan fixade det och stämde en oöppnad flaska på vår bord ! Och så fick vi en korkskruv ! Jag Da att vi behöver inte den ! On tittade oförstående på mig but sir how you open ? Food Nöjd !
Anfield Medlem 30 Januari 2017 #28 Nästa ställe Hade champagne med ! Och drinkar Snygg bar ! Bra toa Mer drinkar !
G Golfkillen Medlem 30 Januari 2017 #29 Claes L skrev: Vilken rutt kör ni? Klicka för att utvidga... Raka vägen in i dimman ser det ut som!