Senaste nytt

ANA har beställt 3 st Airbus A380 med First class kabin. De flyger enbart Tokyo-Honolulu linjen.

Om det kommer att accepteras att flyga via Tokyo så kan man ju få till en bra mycket bekvämare resa i C än om man åker via USA. Om det inte accepteras kan man ju ta två biljetter, en till Tokyo med SAS för 100000p och en med ANA till Hawaii för 130000p. Det blir då endast 40000p mer än via USA men betydligt bekvämare.

Kul! Hoppas detta väcker intresse hos andra bolag i Asien för treåttin. Jag undrar dock varför man inte valt A380 plus möjligheten?
A380plus-Infographic-June-2017.jpg

Kul! Hoppas detta väcker intresse hos andra bolag i Asien för treåttin. Jag undrar dock varför man inte valt A380 plus möjligheten?
Visa bifogad bild 83358
Det var inte ANA som har beställt A380, utan Skymark Airlines i 2011.
Skymark Airlines gick genom företagsrekonstruktion och ANA blev delägare av Skymark Airlines och tog över beställning av 3 st Airbus A380.

Det var inte ANA som har beställt A380, utan Skymark Airlines i 2011.
Skymark Airlines gick genom företagsrekonstruktion och ANA blev delägare av Skymark Airlines och tog över beställning av 3 st Airbus A380.
Jag vet. Menade på att andra bolag fr. Japan med omnejd förhoppningsvis "öppnar ögonen" för modellen i.o.m. leveransen.

Toppen