Cristoffer Cedergren
Medlem
Hoppas på lite bättre award-tillgänglighet med ANA till Tokyo nu då. Ger ju nya kreativa möjligheter till bonusresor. Blir ju tex bara ett byte öster ut till Hawaii.
Tallinn godkänner dock inte det som routing. Vanliga supporten lär det dock gå att få igenom.Hoppas på lite bättre award-tillgänglighet med ANA till Tokyo nu då. Ger ju nya kreativa möjligheter till bonusresor. Blir ju tex bara ett byte öster ut till Hawaii.
Kanske beror på att det är rush till HND just nu.Snabba med marknadsföringen också, innan det är bokningsbart t.o.m.
Varför inte en "Vinter bird" extremt många japanska turister som reser till Sverige på vintern för att va i den Svenska naturen åka skidor se ishotellet mm.Kul att ANA testar Arlanda och nu gäller det att se till att de också tjänar pengar på linjen dvs boka många C-biljetter annars lär de bara bli en "Summer bird".
Klart sas kan köra ARN-HND men mer troligt att Köpenhamn får Haneda och Stockholm får Narita on man öppnar linje från Stockholm också.Varför kör JAL och Finnair båda HEL-HND när de är i samma allians?
Varför kan inte sas köra ARN-HND tex?
5?Klart sas kan köra ARN-HND men mer troligt att Köpenhamn får Haneda och Stockholm får Narita on man öppnar linje från Stockholm också.
Det kommer nog vara lite överkapacitet med 5 avgångar om dagen på CPH/ARN/HEL till Tokyo.