remington-steele
New member
Vilken trevlig nyhet! Hoppas att linjen går bra för dem!
Canadien skrev:Min rating av ANA longhaul vs SAS är1) ANA 777ER "The Room"2) SAS 330/3403) ANA 787Sedan är servicen jämnare på ANA, alltid bra och ibland super. SAS pendlar mellan dålig och bra.Klicka för att utvidga...
sandek skrev:Flög eco med ANA, 777. Det var galet uselt med shell seats, men grym service.Kul med fler alternativ till Tokyo.Klicka för att utvidga...
Sas economy ryktas väll hålla riktigt hög standard?fcx skrev:ANA har high-density config i economy på sina 777/787, så jag skulle inte välja dem i första hand över SAS där.Klicka för att utvidga...
fcx skrev:ANA har high-density config i economy på sina 777/787, så jag skulle inte välja dem i första hand över SAS där.Klicka för att utvidga...
SAS vinner lätt där.Resenaren55 skrev:Sas economy ryktas väll hålla riktigt hög standard?Klicka för att utvidga...
Xilan skrev:OT:TextTV-appen...Bästa appen för snabba, korta nyheter utan blaj. Det var genom den jag upptäckte nyheten om ANA imorse också.Klicka för att utvidga...
Domhar inga a350 och vad jag vet inga på order så skulle tippa på att det blir en b787-8 eller b787-9Daniel Larsson skrev:text tv är det första jag gör när jag vaknar och sen det sista innan jag somnar å sen bc där i mellan kan det bli en a350 ? Om dom har den förstås, plus att dom är med i staralianceKlicka för att utvidga...
Tallinn godkänner dock inte det som routing. Vanliga supporten lär det dock gå att få igenom.Cristoffer Cedergren skrev:Hoppas på lite bättre award-tillgänglighet med ANA till Tokyo nu då. Ger ju nya kreativa möjligheter till bonusresor. Blir ju tex bara ett byte öster ut till Hawaii.Klicka för att utvidga...
Kanske beror på att det är rush till HND just nu.Cristoffer Cedergren skrev:Snabba med marknadsföringen också, innan det är bokningsbart t.o.m.Klicka för att utvidga...
Varför inte en "Vinter bird" extremt många japanska turister som reser till Sverige på vintern för att va i den Svenska naturen åka skidor se ishotellet mm.Ricci skrev:Kul att ANA testar Arlanda och nu gäller det att se till att de också tjänar pengar på linjen dvs boka många C-biljetter annars lär de bara bli en "Summer bird".Klicka för att utvidga...
Klart sas kan köra ARN-HND men mer troligt att Köpenhamn får Haneda och Stockholm får Narita on man öppnar linje från Stockholm också.Erth skrev:Varför kör JAL och Finnair båda HEL-HND när de är i samma allians?Varför kan inte sas köra ARN-HND tex?Klicka för att utvidga...
5?palmen skrev:Klart sas kan köra ARN-HND men mer troligt att Köpenhamn får Haneda och Stockholm får Narita on man öppnar linje från Stockholm också.Det kommer nog vara lite överkapacitet med 5 avgångar om dagen på CPH/ARN/HEL till Tokyo.Klicka för att utvidga...