Diamond-in-the-ruff
Medlem
Sedan landar du tidig morgon
Carpe Diem?
Få ut det mesta av tiden på plats, om det är en kort MR.
Sedan landar du tidig morgon
Trevligt, bokade "sportlovet" (vecka 9) i Tokyo! Hoppas det håller och inga galna ombokningar av ANA sker, men min erfarenhet med dom är att ANA inte är som TK och ändrar flightnr osv för att få bort awardbokningar.Idag har biljettförsäljningen startat, men bara för de cirka två första månaderna (till 28 mars), som det ser ut just nu. Även *A-bonusplatser finns släppta. Ser inga bonusplatser till premiärturen 31 jan, men till nästa tur 2 feb finns det två platser i economy kvar och senare i februari ser jag även platser i business.
Visa bifogad bild 155219
Synd att det här blir en kortvarig syn för EB-medlemmar, SkyTeam har ju en påtaglig brist på japanska medlemsbolag (och än så länge på alla andra long haul-direktflyg från Norden, så när som på Deltas säsongslinjer ARN-JFK och CPH-JFK).
Rätt bra pris på premium economy revenue också, ser ca 14000 svenska yen t.o.r. på de flesta direktflygsdatum, men det kanske beror på att det inte byggts upp något bokningstryck än.
Var det möjligtvis 21-28 februari? För jag avbokade dem kl. 9 tidigare idag.Trevligt, bokade "sportlovet" (vecka 9) i Tokyo! Hoppas det håller och inga galna ombokningar av ANA sker, men min erfarenhet med dom är att ANA inte är som TK och ändrar flightnr osv för att få bort awardbokningar.
Ja, i måndags men är borta nu.Är det nån som hittat 2 platser från Stockholm i Bizniz med ANA från Arlanda?
Ja, fast jag bokade kl 0300 måndag morgon.Är det nån som hittat 2 platser från Stockholm i Bizniz med ANA från Arlanda?
Nu närmar det sig, första avgången sker från Arlanda nu på fredag. ANA har nu äntligen släppt menyerna för avgångarna.Trevligt, bokade "sportlovet" (vecka 9) i Tokyo! Hoppas det håller och inga galna ombokningar av ANA sker, men min erfarenhet med dom är att ANA inte är som TK och ändrar flightnr osv för att få bort awardbokningar.