Senaste nytt

ANA återupptar linjer till Munchen och Bryssel

Jonas F

Medlem
Trevligt! Jag kan dock inte läsa informationen på länken. Från när är det 777 till München?

Jag har en bokning i business från Tokyo till Paris nu i början på April som här om dagen blev ändrad till en dag senare avgångstid. Tyvärr fortfarande 787-9 på den rutten vad det verkar. Bra jobbat ändå av ANA att se till att även boka om bonusresor när de ändrar flygningar (jag tittar på er Turkish Airlines :rolleyes:).
 

squeezen

Medlem
Trevligt! Jag kan dock inte läsa informationen på länken. Från när är det 777 till München?

Jag har en bokning i business från Tokyo till Paris nu i början på April som här om dagen blev ändrad till en dag senare avgångstid. Tyvärr fortfarande 787-9 på den rutten vad det verkar. Bra jobbat ändå av ANA att se till att även boka om bonusresor när de ändrar flygningar (jag tittar på er Turkish Airlines :rolleyes:).
Kan inte heller läsa länken. Från vilka datum?
Från 26 mars, lägger in bild med info.
97B174EE-A60E-41CB-8066-3CEF7DAC10C0.png
 
Last edited:

squeezen

Medlem
Jag kan se flighten laddad när jag går in på ANAs webbsida men det verkar fortfarande vara inlagt med 787-9 på de datum jag testade med. Vi får se när de eventuellt uppdaterar med 777 då.

Visa bifogad bild 139316
Intressant, testade direkt jag fick mailet att boka ett random datum i april, var first med the suite. Eller så kollade jag för snabbt (får skylla på möte samtidigt) och såg leg två kanske. Trist mennmen iaf fler chanser på business till asien.
 
Toppen