Senaste nytt

Amsterdam Star Alliance Lounge öppnar återigen (juli -22)..

LarsCph

Medlem
Business och statuslös. Inte helt övertygad om att han kommer in i en TK-kontrakterad lounge på en SAS-biljett..

Jo det tror jeg han gør. Fruen og datter fløj også retur fra Manila på SAS udstedte bonus billetter - og der var også adgang til kontrakt loungen i Manila.
 

palmen

Moderator
Business och statuslös. Inte helt övertygad om att han kommer in i en TK-kontrakterad lounge på en SAS-biljett..
Vem som ställt ut biljetten är helt irrelevant för om man får access till lounge eller inte.
Om kabinklassen ger lounge så har de tillgång till lounge oavsett hur biljetten bokats (om det inte är ID eller liknande).
 

patteng

Medlem
Kommer man in gratis i loungen på SAS plusbiljett?
På star alliance loungesida så står det att man kan köpa inträde för 50€/pers :eek:
 

patteng

Medlem
Jag hade för mig det men det står inte loungetillgång i AMS när det gör det i CPH och GOT, i bokningen.
 
Last edited:

Rickard_O

Medlem
Jag hade för mig det men det står inte loungetillgång i AMS när det gör det i CPH och GOT, i bokningen.
Står aldrig att du har loungetillgång om det inte är en avgång från en flygplats som har en egen SAS lounge.
Flyger du från Frankfurt i ekonomi med SAS men har guld står det inget om lounge, även fast du har tillgång som star gold.
 

patteng

Medlem
Står aldrig att du har loungetillgång om det inte är en avgång från en flygplats som har en egen SAS lounge.
Flyger du från Frankfurt i ekonomi med SAS men har guld står det inget om lounge, även fast du har tillgång som star gold.
Tack! Man lär sig något nytt varje dag här :)
 
Toppen