Senaste nytt

Amexvärvning_

Status
Stängd för vidare inlägg.
!!!Värvning avslutad!!!

Jag är intresserad av ett Sas Amex Premium invite!
Skriv varför jag ska välja JUST DIG!
Lycka till!

!!!Värvning avslutad!!!

Tack för alla invites, ett tips till alla andra är att skriva ett personligt brev, med mottagarens namn i toppen, nästa gång.

Last edited:
Hej, tredje gången gillt. Jag har redan fått ett antal inbjudningar men måste väl skriva här också för att följa reglerna, Premium tack :)

EDIT: Jag blev nyss tillsagd att man bör anmäla folk som skickat inbjudan innan jag postade här i rätt tråd. För er ärliga medlemmar kan jag meddela att jag valt någon som följt reglerna och anmält de som inte har följt reglerna :)

Last edited:
Till alla er som försöker att värva folk, vänligen läs reglerna för vad som gäller om någon vill bli värvad i fel tråd. Läs gärna igenom alla reglerna en gång till för att vara säkra på vad som gäller (de har uppdaterats lite de senaste månaderna)
Regler för värvning till Amex | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Vi har uppdaterat reglerna med att man inte får skicka ut sin länk när värvningsförfrågan sker i fel tråd (hade för mig att detta redan stod i reglerna men tydligen har det fallit bort).

//Moderator

Återigen är det nu folk som sitter med dubbla konton och skickar ut samma länk för att värva personer, samma länk som användes för några månader sedan för detta.
Vi stänger tråden temporärt tills vi rensat upp detta samt hur vi ska gå vidare i frågan då några onekligen förstör för alla, kanske dags för en name and shame trots allt.

//Moderator

EDIT:
Då låser vi upp igen efter att ha rensat lite bland vissa konton.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen