Senaste nytt

Amex värvningskampanj Feb 2024

Emil123

Medlem
Det är ingen risk, jag antar de har med det villkoret bara för att folk inte ska spamma folk hur som helst. Är ju många som får länkar från random personer via forum/hemsidor/fb antar jag.
 
Vad är risken om man tar en värvning från någon som inte är ”vän”? Är detta något som Amex kollar isf hur?
Precis som @Emil123 skriver är nog udden i det villkoret riktat mot den som bjuder in, ifall Amex får klagomål på att någon spammar inbjudningar så kan de stänga av den personen. Men om man som inbjuden accepterar värvningen så skulle jag nog tolka det som att man mot Amex därmed "bevisat" att man är en "vän"...
 

Original

Medlem
Vad är det senaste kring "inte redan har, eller har haft, ett American Express-kort under de senaste 12 månaderna", värt att testa om man har ett annat Amex-kort?
 

donski

Medlem
Vad är det senaste kring "inte redan har, eller har haft, ett American Express-kort under de senaste 12 månaderna", värt att testa om man har ett annat Amex-kort?
Enligt mig går inte villkoret att misstolkas men testa kan man om du hade tänkt skaffa kortet ändå.

Extrakortinnehavare har en gång i tiden kunnat ta nytta av erbjudandet men den vägen är också stängt nu.
 

Intheair

Medlem
Enligt mig går inte villkoret att misstolkas men testa kan man om du hade tänkt skaffa kortet ändå.

Extrakortinnehavare har en gång i tiden kunnat ta nytta av erbjudandet men den vägen är också stängt nu.
Är det verkligen stängt om man haft ett extrakort? Har väll rapporterats i de senaste kampanjerna att det fungerat om det inte stått utskrivet i klartext?
 

Size

Medlem
Om jag nu blir värvad och tar ett kort. Kan jag då värva in någon till och få ta del av kampanjen/poängen också?
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen